• Hello Members, This forums is for DV lottery visas only. For other immigration related questions, please go to our forums home page, find the related forum and post it there.

What is "Office Processing"

gallbladder

Registered Users (C)
Does anybody know what "Office Processing" means? I had interview on the 5th of May and still waiting to get my visa because of "Office Processing", which the embassy does not explain me.
 
Ik vermoed dat het gewoon betekend dat het nu via hun eigen office wordt behandeld....wat vermoedelijk gewoon routine werk is maar afhankelijk is van hoe groot de stapel is. Afgelopen jaar zijn alle nummers current geworden en hebben als ik het goed heb iets meer als 200 mensen hun GC gekregen. Hoeveel er een NL hebben gehad kan je helaas niet zien. Als je aan alle voorwaarden hebt voldaan zou je gewoon de GC moeten krijgen. Misschien krijg je binnen 2 weken wel iets te horen, maar ik zou blijven bellen. Momenteel zullen ze niet werken ivm 4th of July aangezien bijna alle offices zijn gesloten vandaag...
Waar ga je wonen als je hier naar toe komt?
 
Ik ben oorspronkelijk uit Jordanië, maar woont in Amsterdam voor 8 jaar werken in een gsm-bedrijf. Mijn EU-nummer van de zaak is 2009EU00017 ***
 
Top