• Hello Members, This forums is for DV lottery visas only. For other immigration related questions, please go to our forums home page, find the related forum and post it there.

DV 2022 AOS (ajustement du statut) uniquement

Mikhael mimi

New Member
Bonjour,
J'ai été sélectionnée pour dv2023, et j'aimerais savoir si c'est normal que je peux toujours accéder à mon formulaire DS260 et modifier ? C'est bien marqué completed à côté.
Combien de temps après l'envoie du DS 260 pouvons nous avoir un retour ?
Merci beaucoup

You need to post your questions in English.
Sorry

Hello,
I was selected for dv2023, and I would like to know if it is normal that I can still access my DS260 form and modify? It is clearly marked completed next to it.
How long after sending the DS 260 can we have a return?
Thanks a lot

You’re a DV 2023 selectee (processing CP, I assume), why create a new thread called DV 2022 AOS only thread?

1. Precisely which section of your form are you able to access and modify? You shouldn’t be able to make any changes to the already submitted information for a truly submitted form, although you will be able to create/add a new applicant - that does not mean the form in unlocked.
2. You’ll have to wait and see for now. Could be several months this year or even up to 2023 before you get any new updates depending on your CN which you’ve not provided.

Vous êtes un sélectionné DV 2023 (traitement CP, je suppose), pourquoi créer un nouveau fil appelé fil DV 2022 AOS uniquement ?

1. À quelle section précise de votre formulaire pouvez-vous accéder et modifier ? Vous ne devriez pas pouvoir apporter de modifications aux informations déjà soumises pour un formulaire réellement soumis, bien que vous puissiez créer/ajouter un nouveau candidat - cela ne signifie pas que le formulaire est déverrouillé.
2. Vous devrez attendre et voir pour l'instant. Cela pourrait prendre plusieurs mois cette année ou même jusqu'en 2023 avant d'obtenir de nouvelles mises à jour en fonction de votre CN que vous n'avez pas fourni.
mon CN est AF20XXX,
pour le DS260, c'est quand je clique sur terminé que ça ouvre le formulaire.
Merci pour la réponse