• Hello Members, This forums is for DV lottery visas only. For other immigration related questions, please go to our forums home page, find the related forum and post it there.

A successful interview in Macedonia

Ana imam nekolku prasanja ako bi sakala da mi kazes:

1. So penkalo gi popolnivte formularite?
2. Kade se slikavte?
3. Po koja posta gi prativte pismata vo Kentucky?

fala odnapred
pozdrav

prvo cestito!
1. Formularite gi popolnivme so masina za pisuvanje a moze i preku kompjuter samo mislam deka treba nekoja programicka ili taka nesto ne sum sigurna. Inace na 2 part mislam deka nekade se poptpolnuva imeto i so kirilicen font. dvapati procitaj gi prasanjata i vnimatelno potpolnuvaj
2. Za aplikaciite se slikavme kaj eden lokalen slikar vnimavajki na baranjata za slikanje, a za intervjuto se slikavme vo Skopje kaj foto Jove -Vero 2. na sajtot na amerikanskata ambasada vo Skopje pisuva kade se moze da se slikas samo da znaes deka naplakaat mnogu. ali za sega mozes da se slikas kade sakas samo spored pravilata.
3. Jas go prativ moeto pismo po obicna posta samo preporacano a mislam deka ako mozes da si dozvolis so brza posta uste podobro. nema znacenje mnogu bidejki na intervju te vikaat spored Case number
uste ednas cestito!

Браво македончиња! ;) Ви посакувам мноогу среќа!!

Ме интересира нешто, дали можам да аплицирам сега на 18 години? И ако случајно добијам дали ќе може да го искористам green card понатаму или ќе мора да се замине веднаш? Затоа што планирам додека сум на факултет секоја година да праќам апликација. Или можеби е подобро после факултет поради поголемите поени?

Ви благодарам.

Dokolku dobies ke moras da zamines vo slednite 6 meseci od datata koga e izdadena. i voopsto izlez od US so green card e do 6 meseci.

Dokolku dobies ke moras da zamines vo slednite 6 meseci od datata koga e izdadena. i voopsto izlez od US so green card e do 6 meseci.

Zdravo Ana
Dali te izvestuvaa od imigracionoto biro deka gi dobile tvoite dokumenti od prvot pismo.
I nie gi prativme so preporacano pismo.

Pozdrav

Zdravo mariposas,
najverojatno Ana e vo guzva so podgotovka za US, pa bi gi podelil informaciite sto jas gi znam. Izvestuvanje ne se dava deka e primeno prvoto pismo. Na eden od thread-ovite na ovoj forum sretnav deka nekoi ljuge prakaat mail so baranje za konfirmacija deka pismoto e primeno i dobivaat potvrda. No od druga strana na prviot list od prvoto pismo pisuva da se ne se pisuva bez potreba do KCC so sto ostanuva da resi samoto lice. Inaku od Septemvri ke postoi posebna strana na koja ke moze da se proveri koga moze da se ocekuva vtoroto pismo. Spored tvojot broj inteview-to bi bilo mart-april.
Inaku i jas gi prativ na toj nacin i po forumite sretnav primeri na poveke ljuge koi gi prakale preporacano bez problem po nivnoto apliciranje.
Pozdrav

Sebb99,
Thank you for sharing your interview experience with us.Wishing you all best in USA.
Did they ask about affidavit of support..?

Zdravo Ana
Dali te izvestuvaa od imigracionoto biro deka gi dobile tvoite dokumenti od prvot pismo.
I nie gi prativme so preporacano pismo.

Pozdrav

Vo mnogu golema guzva sum(epten sitno brojam tuka vo mk) ama eve najdov 5 minuti...
go prativ pismoto so dokumentite preporacano i po izvesno vreme (okolu 20 dena) ja dobiv onaa rozeva karticka(sto se potpolnuva pri prakanjeto) nazad so pecat od KCC deka e primeno pismoto.toa mi bese edinstven dokaz. a potoa pocna ona doooolgo cekanje na vtoroto pismo koe se dobiva okolu 6 nedeli pred intervjuto. inaku mozes da prasas preku e-mail vo KCC i od tamu ke dobies soodveten odgovor. ne se sekiraj mnogu oti ke ti trebaat nervite za ponataka. so sreka

A lot of folks could benefit from this thread if you guys kept posting in English. Sticking to your own language in an international forum created for sharing information locks you up in a ghetto, doesn't it?

Hi masematn
yes, your words are correct, basically this thread is all about how many are there from Macedonia this year. Other stuff is the type of mail to use for sending and tracking of the letter, which photo studio to take the pictures. One thing that is mentioned is affidavit of support and that is:
1. I 134 forms,
2. Job offer
3. Bank account with money,
as Ana Karenina explained, it is best to have them all.

I am not sure if it is obligatory to have at least one from these three, but it is better to have them and not used them instead of need them but don’t have them. So “tage”, answer to your question can be given by “Sebb99” but it seems that he is no longer active.

Well,
it seems like ages since the last post, just to share some info.
Together with my family, we had our interview on 29 dec, and I picked up our passports with the visa stamp yesterday.

We were scheduled in 8:00 and after two officers checked our papers, we were called by the consular representative. The entire conversation took 2 min, and was with my spouse (primary applicant). The things that were said were wishes for a good new start for the American dream. Everything was absolutely correct from their side, so all the respect to the Embassy.
-From papers we had statement from bank accounts (above 20 K $)
-Job offer from the company I am currently employee, from the office in US
-e-mail invitation from a friend of mine (formal invitation to stay in his place for undefined time period) (all the thanks to him)

One thing to mention:
On our electronic application form we made unintentional mistake by misplacing last with first name. We were asked about this issue but the explanation was accepted that is was unintentional mistake, because it really was unintentional.

Well folks this is it, best wishes for the people who are going to their interview, huge thanks to the people who helped me with advice and directions.
Happy New 2010!

Well,
it seems like ages since the last post, just to share some info.
Together with my family, we had our interview on 29 dec, and I picked up our passports with the visa stamp yesterday.

We were scheduled in 8:00 and after two officers checked our papers, we were called by the consular representative. The entire conversation took 2 min, and was with my spouse (primary applicant). The things that were said were wishes for a good new start for the American dream. Everything was absolutely correct from their side, so all the respect to the Embassy.
-From papers we had statement from bank accounts (above 20 K $)
-Job offer from the company I am currently employee, from the office in US
-e-mail invitation from a friend of mine (formal invitation to stay in his place for undefined time period) (all the thanks to him)

One thing to mention:
On our electronic application form we made unintentional mistake by misplacing last with first name. We were asked about this issue but the explanation was accepted that is was unintentional mistake, because it really was unintentional.

Well folks this is it, best wishes for the people who are going to their interview, huge thanks to the people who helped me with advice and directions.
Happy New 2010!

congrats. you are a good guy and deserve more